KPMG OLYMPIASTADIONIN YHTEISTYÖKUMPPANIKSI

Julkaistu 5.2.2020

Uusi Olympiastadion on elävä kohtaamispaikka, jossa yli miljoona ihmistä kohtaa toisensa ympäri vuoden lukuisissa tapahtumissa ja tilaisuuksissa. Olympiastadionin historiaan liittyvä ihmisten välinen yhteenkuuluvuus yhdistää vanhaa ja uutta stadionia.

”Haluamme osaltamme käydä aktiivista vuoropuhelua ympäröivän yhteiskunnan kanssa. Näemme KPMG:llä yhteistyön Olympiastadionin kanssa tärkeänä yhteiskunnallisena panostuksena. Meille urheilu ja kulttuuri ovat tärkeitä teemoja ja haluamme osaltamme varmistaa, että näiden yhdistäminen on myös tulevaisuudessa mahdollista”, toteaa KPMG:n toimitusjohtaja Kimmo Antonen.  

Olympiastadion on kohtaamisten tapahtumapaikka, johon samoista aiheista syttyvät ihmiset voivat kokoontua yhteen; kokea suuria tunteita, luoda muistoja ja edistää eri toimijoille tärkeitä asioita. Uudistetulla Olympiastadionilla on tärkeä merkitys koko Suomen ja Helsingin kaupungin tapahtumatoiminnan mahdollistajana.

”Olemme innoissamme alkaneesta yhteistyöstä Olympiastadion kanssa, joka kansainvälisenä ja Suomen suurimpana tapahtuma-areenana yhdistää erinomaisesti urheilun ja kulttuurin yhdessä muiden yhteistyökumppaneidemme, Sport Fund -urheilijarahaston sekä Amos Rexin kanssa”, sanoo Kimmo Antonen.   ”Olympiastadionin yhteistyökumppanit ovat osaltaan myös mahdollistamassa uudistetun stadionin toimintaa ja kohtaamisia suomalaisille ja kansainvälisille vieraillemme. Iloitsemme, että KPMG liittyy merkittävänä toimijana yhteistyökumppaneidemme joukkueeseen”, sanoo Olympiastadionin markkinointi-ja viestintäjohtaja Marju Paju.  

www.kpmg.fi