OP RYHMÄSTÄ TULEE OLYMPIASTADIONIN PÄÄYHTEISTYÖKUMPPANI
Kaksi suomalaista suunnannäyttäjää aloittavat yhteistyön 1. heinäkuuta 2024. Yhteistyö tuo uusia etuja OP:n omistaja-asiakkaille.
Monivuotisen yhteistyön tavoitteena on suomalaisten yhteisöllisyyden ja tulevaisuuden toiveikkuuden lisääminen. Tunne siitä, että kokemukset voidaan jakaa yhdessä, tuovat ihmisiä lähemmäs toisiaan. OP Ryhmän ja Olympiastadionin yhteistyö alkaa ensimmäinen päivä heinäkuuta 2024.
– Taloudellisesti epävarmoina ja sumuisina aikoina on tärkeää, että emme jää yksin paikoillemme. Olympiastadion on suurten tunteiden, historiallisten hetkien ja yhdessä jaettujen kokemusten areena. Toiveikkaammat tulevaisuudet tarvitsevat suunnannäyttäjiä ja yhdessä Olympiastadionin kanssa me OP Ryhmässä haluamme tukea sitä, että suomalaiset pääsevät jatkossakin kokemaan hienoja elämyksiä yhdessä, OP Ryhmän pääjohtaja Timo Ritakallio sanoo.
Olympiastadion on suosittu tapahtumaympäristö erilaisille kulttuurin ja urheilun tilaisuuksille läpi vuoden.
– Olympiastadion on paikka kohtaamisille ja stadionille saavutaan niin arjen vierailuille kuin tapahtumiin ainutlaatuisen fiiliksen takia. OP Ryhmän kanssa alkavan yhteistyön kautta haluamme tarjota elämykselliset puitteet suomalaisille muistojen rakentamiseen yhdessä. Olympiastadion on koko Suomen stadion, joka on avoinna ympäri vuoden vierailijoille, Olympiastadionin johtaja Ari Kuokkanen toteaa.
Heinäkuusta alkaen lähes 2,1 miljoonaa omistaja-asiakasta pääsee vierailemaan ilmaiseksi Olympiastadionin torniin osana yhteistyötä. Myös omistaja-asiakkaan seurue saa pääsylipuista alennusta. Lisäksi OP Ryhmä tarjoaa vuosittain omistaja-asiakkailleen mahdollisuuksia osallistua muutamaan huipputapahtumaan Olympiastadionilla.
– Jo sukupolvien ajan stadionilla on eletty suurella sydämellä - yhdessä. Yhteistyössä kumppaneidemme kanssa haluamme vahvistaa entisestään sitä, että yhteistyöyritystemme asiakkaat pääsevät nauttimaan erilaisista stadionelämyksistä ympäri vuoden. Toivotamme kaikki OP Ryhmän omistaja-asiakkaat tervetulleiksi vierailulle Olympiastadionille, sanoo Olympiastadionin markkinointi- ja viestintäjohtaja Marju Paju.
Olympiastadion -fiiliksen takia!