Olympiastadionin julkisivun kuva tornin alaosasta

UUSI KUMPPANUUS - OLYMPIASTADION JA RAJUPAJA ALOITTAVAT YHTEISTYÖN

Julkaistu 11.12.2024

Suomen tunnetuin tapahtumakeskus, Helsingin Olympiastadion, on solminut yhteistyösopimuksen tapahtumatekniikan johtavan toimijan, Rajupajan, kanssa. Yhteistyö Rajupajan kanssa on osoitus siitä, että Olympiastadion panostaa jatkuvasti asiakas- ja kävijäkokemuksen kehittämiseen.

Yhteistyö, joka yhdistää perinteet ja innovaation

Olympiastadion on historiallinen maamerkki, joka on palvellut suomalaisia ja kansainvälisiä yleisöjä jo vuodesta 1938. Viimeisimmän perusparannuksen ja uudistamisen jälkeen stadion on ottanut merkittäviä askelia eri liiketoiminta-alueiden kasvussa. Rajupaja, joka on tunnettu innovatiivisista ja laadukkaista teknisistä ratkaisuistaan, täydentää tätä visiota erinomaisesti. Yhteistyö perustana on molempien osapuolten jakamat arvot: elämyksellisyys, vastuullisuus ja asiakaskeskeisyys. 

"Rajupajan intohimo elämyksellisten kokemusten tuottamiseen ja kestävien ratkaisujen hyödyntämiseen tukee erinomaisesti stadionin toimintaa ja arvoja. Yhteistyö vahvistaa stadionin mahdollisuuksia tarjota kävijöille unohtumattomia hetkiä, riippumatta tilaisuuden koosta." Olympiastadionin markkinointi- ja viestintäjohtaja Marju Paju kommentoi kumppanuutta.

Rajupajan toimitusjohtaja Jani Rokala on yhtä innoissaan yhteistyöstä: "Olympiastadion on ikoninen paikka, joka yhdistää suomalaisia ainutlaatuisella tavalla. On kunnia päästä osaksi stadionin laajaa kumppaniverkostoa ja tuoda tekniikkaamme stadionin asiakkaiden ulottuville. Odotamme innolla yhteistyön käynnistymistä."

Rajupajan ja Olympiastadionin yhteistyö käynnistyy 1.1.2025.